Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Pippi Pończoszanka
kultura, teatry
Czy dobrze zorganizowane miasteczko, z własnymi tradycjami i zasadami, jest gotowe na pojawienie się osoby z zupełnie innym temperamentem? Pippi jest bardzo bezpośrednia w rozmowach dorosłymi, ma bogatą wyobraźnię, jest odważna i lojalna. Jej pojawienie się w życiu mieszkańców jest pretekstem do powstania wielu nieporozumień i komicznych sytuacji. Historia piegowatej dziewczynki, z rudymi warkoczami, kolorowymi pończochami i za dużymi butami, na pozór tylko wydaje się prosta. Pod osłoną dowcipu i lekkości opowiada o tęsknotach za własnym miejscem, za ludźmi i akceptacją. Myślę, że tak naprawdę spotkanie to jest trudne dla obu stron. Mieszkańcy dobrze się znają, wiedzą czego można się po sobie spodziewać. Pippi jest sama (nie licząc małpki i konia), bez rodziców, w nowym miejscu. Czasem to, co nowe i trochę inne nie od razu jest bezwarunkowo przyjmowane. Będzie musiało minąć sporo czasu i wydarzyć się coś naprawdę ważnego, by wszyscy mogli się do siebie przekonać i wzajemnie zaakceptować.
Autor: Asrtid Lindgren
Reżyseria: Jacek Popławski
Scenografia: Yumi Hayashi
Muzyka: Paweł Sowa
Wojciech Tabak: gitara akustyczna, gitara elektryczna
Tomasz Wójtowicz: realizacja nagrań, miks i mastering
Tłumaczenie: Irena Wyszomirska
Adaptacja: Zdzisław Jaskuła
Pippi Pończoszanka
kultura, teatry
Czy dobrze zorganizowane miasteczko, z własnymi tradycjami i zasadami, jest gotowe na pojawienie się osoby z zupełnie innym temperamentem? Pippi jest bardzo bezpośrednia w rozmowach dorosłymi, ma bogatą wyobraźnię, jest odważna i lojalna. Jej pojawienie się w życiu mieszkańców jest pretekstem do powstania wielu nieporozumień i komicznych sytuacji. Historia piegowatej dziewczynki, z rudymi warkoczami, kolorowymi pończochami i za dużymi butami, na pozór tylko wydaje się prosta. Pod osłoną dowcipu i lekkości opowiada o tęsknotach za własnym miejscem, za ludźmi i akceptacją. Myślę, że tak naprawdę spotkanie to jest trudne dla obu stron. Mieszkańcy dobrze się znają, wiedzą czego można się po sobie spodziewać. Pippi jest sama (nie licząc małpki i konia), bez rodziców, w nowym miejscu. Czasem to, co nowe i trochę inne nie od razu jest bezwarunkowo przyjmowane. Będzie musiało minąć sporo czasu i wydarzyć się coś naprawdę ważnego, by wszyscy mogli się do siebie przekonać i wzajemnie zaakceptować.
Autor: Asrtid Lindgren
Reżyseria: Jacek Popławski
Scenografia: Yumi Hayashi
Muzyka: Paweł Sowa
Wojciech Tabak: gitara akustyczna, gitara elektryczna
Tomasz Wójtowicz: realizacja nagrań, miks i mastering
Tłumaczenie: Irena Wyszomirska
Adaptacja: Zdzisław Jaskuła