Dziś:
Kiedy:Maj 2024
Gdzie:
Tylko online:
 
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
  
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
2526
2728293031  
Dziś

Nizozot

kultura, koncerty i imprezy

Środa, 26 czerwca 2024, g.20:00
Muzeum Inżynierii i Techniki - ul. św. Wawrzyńca 15, Kraków, małopolskie, Polska
Cena biletu: 130.00,-zł Kup bilet
Opublikuj:

BASTARDA, Nizozot

Zespół powołany do życia w 2017 roku przez Pawła Szamburskiego (klarnet), Tomasza Pokrzywińskiego (wiolonczela) oraz Michała Górczyńskiego (klarnet kontrabasowy). Ten jedyny w swoim rodzaju zestaw instrumentów umożliwił muzykom wykreowanie wyjątkowego brzmienia zespołu, które stało się wyznacznikiem stylu i unikalną cechą Bastardy.

W krótkim czasie Trio wykształciło własny język muzyczny, który stał się narzędziem do przetwarzania i komponowania nowej muzyki, czerpiącej inspiracje z wielu intrygujących źródeł - od średniowiecznej i renesansowej polifonii, poprzez XIX-wieczne chasydzkie Niguny, po muzykę tradycyjną z różnych zakątków świata (Portugalia, Polska, Litwa, Białoruś). Te zróżnicowane gatunki i teksty kultury stają się dla Bastardy jedynie puntem wyjścia do własnych kompozycji i improwizacji, wczesnobarokowa metoda “alla bastarda” zostaje użyta w całkowicie nowym kontekście. W ten sposób muzyczne tradycje minionych epok płynnie przekształcają się w oryginalną, bardzo osobistą i na wskroś współczesną wypowiedź artystyczną.

Nizozot

kultura, koncerty i imprezy

Środa, 26 czerwca 2024, g.20:00
Muzeum Inżynierii i Techniki - ul. św. Wawrzyńca 15, Kraków, małopolskie, Polska
Cena biletu: 130.00,-zł Kup bilet
Opublikuj:

BASTARDA, Nizozot

Zespół powołany do życia w 2017 roku przez Pawła Szamburskiego (klarnet), Tomasza Pokrzywińskiego (wiolonczela) oraz Michała Górczyńskiego (klarnet kontrabasowy). Ten jedyny w swoim rodzaju zestaw instrumentów umożliwił muzykom wykreowanie wyjątkowego brzmienia zespołu, które stało się wyznacznikiem stylu i unikalną cechą Bastardy.

W krótkim czasie Trio wykształciło własny język muzyczny, który stał się narzędziem do przetwarzania i komponowania nowej muzyki, czerpiącej inspiracje z wielu intrygujących źródeł - od średniowiecznej i renesansowej polifonii, poprzez XIX-wieczne chasydzkie Niguny, po muzykę tradycyjną z różnych zakątków świata (Portugalia, Polska, Litwa, Białoruś). Te zróżnicowane gatunki i teksty kultury stają się dla Bastardy jedynie puntem wyjścia do własnych kompozycji i improwizacji, wczesnobarokowa metoda “alla bastarda” zostaje użyta w całkowicie nowym kontekście. W ten sposób muzyczne tradycje minionych epok płynnie przekształcają się w oryginalną, bardzo osobistą i na wskroś współczesną wypowiedź artystyczną.

Na stronie: 117