Dziś:

2930
Dziś
Wydarzenie:
"Rowerem przez Europę. Spotkanie z Ewą Winnik i Krzysztofem Kajewskim [Kolory kultury]"

spotkania i wykłady

Piątek, 21 października 2022, g.18:00
ProMedia - al. Wojska Polskiego 2, Szczecin, zachodniopomorskie, Polska
Cena biletu: ---
ProMedia zapraszają na pasjonujące spotkanie z parą podróżniczą, która rowerowo przemierzyła całą Europę.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Spotkanie tłumaczone będzie na PJM.

Wydarzenie realizowane jest w ramach projektu „Zobacz i usłysz kulturę” w partnerstwie z Polskim Związkiem Głuchych, Stowarzyszeniem jesteśMY, Polskim Związkiem Niewidomych oraz Szczecińskim Humanistycznym Uniwersytetem Seniora.

Kilka słów bezpośrednio od gości spotkania:
„Na co dzień razem pracujemy z dziećmi w przedszkolu, każdą wolną chwilę spędzamy aktywnie, czy to na rowerze czy górskich wyprawach. Oboje bardzo lubimy przyrodę i zwierzęcy świat, dużo czasu spędzamy w lesie na rykowisku czy na długich spacerach. Największą pasją Krzycha jest historia, sztuka i malarstwo, w wolnych chwilach tworzy ilustracje i grafiki między innymi z motywami szczecińskimi. Ja wtedy szaleję na nartach albo pływam na desce i generalnie spędzam czas aktywnie i w terenie. Dwa lata temu wydaliśmy książkę o tematyce szczecińskiej dla dzieci, aby wspólnie z rodzicami mogli maszerować po ulicach naszego miasta wykonując różne zadania.
W tym roku ruszyliśmy na wyprawę rowerową, trochę bez większego planowania, ale udało nam się odbyć podróż życia i jechaliśmy 49 dni zwiedzając 9 państw. Przejechaliśmy ponad 2500 km podziwiając przepiękne widoki. Wiele lat byliśmy za akcją @urlopwkraju, zanim wyruszyliśmy rowerem poza granice naszego pięknego państwa zjeździliśmy je wzdłuż i wszerz.
Oboje jesteśmy nauczycielami, ja dodatkowo trenuję dzieciaki w pływaniu i sędziuję, a Krzychu rysuje.”

spotkania i wykłady

Piątek, 21 października 2022, g.18:00
ProMedia - al. Wojska Polskiego 2, Szczecin, zachodniopomorskie, Polska
Cena biletu: ---
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Spotkanie tłumaczone będzie na PJM.