Dziś:
Kiedy:Wrzesień 2022
Gdzie:
Tylko online:
 
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27282930  
Dziś

JAN PESZEK 'Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego'

kultura, teatry

Wtorek, 4 października 2022, g.19:00
Kłodzki Ośrodek Kultury - pl. Jagiełły 1, Kłodzko, dolnośląskie, Polska
Cena biletu: 60.00,-zł Kup bilet
Opublikuj:

'Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego' powstał w 1963 w ciągu kilku dni, ale przez długie lata nie był wykonywany, co zresztą kompozytor jakby przewidział nadając mu charakterystyczne dopełnienie. Jest w tym cały Schaeffer z jego wiarą w przyszłość: nie istniejący, lecz możliwy! Pisząc Scenariusz i dopełniając go elementami dramaturgicznymi Schaeffer od razu myślał o wykonawcy; był nim Jan PESZEK. (…)

W osobie Jana Peszka Scenariusz znalazł interpretatora jedynego i najwłaściwszego (…)

Peszek trzyma w napięciu audytorium i zaskakuje coraz to nowymi akcjami. Kompozycja ma tempo dobrego filmu; poszczególne sceny rozgrywane są co do sekundy, dopiero pod koniec utworu – kiedy audytorium chwyciło już całkowicie sens utworu, aktor stosuje coś w rodzaju psychicznego relaksu i po prostu zaczyna się utworem bawić.

Jadwiga Hodor

JAN PESZEK 'Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego'

kultura, teatry

Wtorek, 4 października 2022, g.19:00
Kłodzki Ośrodek Kultury - pl. Jagiełły 1, Kłodzko, dolnośląskie, Polska
Cena biletu: 60.00,-zł Kup bilet
Opublikuj:

'Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego' powstał w 1963 w ciągu kilku dni, ale przez długie lata nie był wykonywany, co zresztą kompozytor jakby przewidział nadając mu charakterystyczne dopełnienie. Jest w tym cały Schaeffer z jego wiarą w przyszłość: nie istniejący, lecz możliwy! Pisząc Scenariusz i dopełniając go elementami dramaturgicznymi Schaeffer od razu myślał o wykonawcy; był nim Jan PESZEK. (…)

W osobie Jana Peszka Scenariusz znalazł interpretatora jedynego i najwłaściwszego (…)

Peszek trzyma w napięciu audytorium i zaskakuje coraz to nowymi akcjami. Kompozycja ma tempo dobrego filmu; poszczególne sceny rozgrywane są co do sekundy, dopiero pod koniec utworu – kiedy audytorium chwyciło już całkowicie sens utworu, aktor stosuje coś w rodzaju psychicznego relaksu i po prostu zaczyna się utworem bawić.

Jadwiga Hodor

Na stronie: 118