Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
MUMIO
kultura, kabaret
Legendarny spektakl komediowy Kabaret Mumio został przedstawiony publiczności już prawie 1000 razy, na scenach całego kraju.
Kabaret Mumio jest autorskim przedstawieniem Teatru Epty-a, opartym na własnych tekstach i muzyce. Stworzony został jako kameralny spektakl teatralny w konwencji kabaretowej. Stanowi wynik poszukiwań wywodzących się z tradycji i metod teatru off-owego.
Odwołanie do indywidualnego poczucia absurdu, mającego swoje źródło w nas samych, radykalna, choć pełna ciepła autoironia, - zwalniają przekaz z agresji i nieznośnego moralizowania. Aspekt ludyczny, "rozrywkowy" przedstawienia, realizowany środkami teatralnymi, nie jest celem samym w sobie, podporządkowując się szerszej koncepcji estetycznej.
Działanie na różnych poziomach odbioru, nacisk na solidny warsztat sceniczny skupiony na budowaniu postaci, bezkompromisowe poczucie humoru a także uparte poszukiwanie własnego, indywidualnego wyrazu, zaowocowało - jak dotychczas - zainteresowaniem i uznaniem ze strony bardzo zróżnicowanej publiczności i krytyków.
MUMIO
kultura, kabaret
Legendarny spektakl komediowy Kabaret Mumio został przedstawiony publiczności już prawie 1000 razy, na scenach całego kraju.
Kabaret Mumio jest autorskim przedstawieniem Teatru Epty-a, opartym na własnych tekstach i muzyce. Stworzony został jako kameralny spektakl teatralny w konwencji kabaretowej. Stanowi wynik poszukiwań wywodzących się z tradycji i metod teatru off-owego.
Odwołanie do indywidualnego poczucia absurdu, mającego swoje źródło w nas samych, radykalna, choć pełna ciepła autoironia, - zwalniają przekaz z agresji i nieznośnego moralizowania. Aspekt ludyczny, "rozrywkowy" przedstawienia, realizowany środkami teatralnymi, nie jest celem samym w sobie, podporządkowując się szerszej koncepcji estetycznej.
Działanie na różnych poziomach odbioru, nacisk na solidny warsztat sceniczny skupiony na budowaniu postaci, bezkompromisowe poczucie humoru a także uparte poszukiwanie własnego, indywidualnego wyrazu, zaowocowało - jak dotychczas - zainteresowaniem i uznaniem ze strony bardzo zróżnicowanej publiczności i krytyków.